Přeskočit na obsah

Takhle se dělá otvírání nových prodejen a obří prodeje! Značka Xiaomi na to jde skvěle

Máte firmu a chcete, aby se vaše výrobky prodávaly? Ale ne po kouskách,na tom nikdo moc nevydělá. Mluvíme o stovkách, tisících i desetitisících. Pak by možná stálo za úvahu „přetáhnout“ k sobě někoho, kdo se stará o marketing ve společnosti Xiaomi Česká republika.  Byla to velká sláva, když značka Xiaomi nedávno otevřela nový Mi Store c Hraci Králové. Pozvali hodně osobností, vydali tiskovou zprávu a druhý den stáli lidé obří fronty, jen aby byli v obchodě co nejdříve a mohli využít slev na různé výrobky a pořídit si nové nabušený telefon Xiaomi. Ok, to by dokázal každý, když takto láká na slevy, mohli jste si říct. Budiž, dalo by se o takových slovech diskutovat, ale jistě na nich bylo něco pravdy. Jenže prodeje Xiaomi jedou stále ve velkém, prakticky od „slevové mánie“ nijak nepolevily. „Byla jsem tam při otvíračce a teď před pád dny pro vánoční dárky. Ty ceny jsou totiž pořád hodně friendly a ten telefon je fakt boží,“ usmíval se spokojený zákazník Karel, který přijel z Pardubic. Z marketingového hlediska každopádně super počin – udělat pořádný humbuk, pozvat si celebrity,dát slevy a otevřít. O shopu se dozví doslova celá republiky, investované peníze se velmi rychle vracejí. Takové kroky ale musejí být samozřejmě pořádně promyšlené, nejde něco udělat a nevědět, co přijde. V Xiaomi Česká republika měli vše evidentně naplánované dobře.

Foto: Xiaomi Česká republika

reklama

reklama

reklama

reklama